Varför vill vi vara någon annan?

Har ni tänkt på samma sak som jag har? Varför det bara går en massa jävla serier om varulvar, vampyrer och zombies? Och jag hatar dem! Det är det värsta jag vet! Jag hatar,hatar,HATAR vampyr-zombie&varulvsfilmer. DET FINNS INGA SÅNA! Vi har alla hört historierna. Vad är det kvar att berätta!??! Det är alltid b-skådisar och b-manus och b-filmning och det suger. Det är dåligt, riktigt dåligt. Jag är trött på denna invasion av såna ascrappy filmer som vi översvämmas av. Wolfman? Twilight? New Moon? Eclipse? vampire diaries? Snarare vampyrdiarré! VEM I HELVETE BRYR SIG OM VAMPYRER!?!?!? Så, skönt att få ur mig det ur mitt system.



här har ni min egna lilla wolfman.

Kommentarer
Postat av: anna

håller med. har dock sett en vampyrfilm jag gillade. där dom sa "INVITE MEE, INVIIITE MEEE" hela tiden samt klämde sig genom en 20x20cm stor ventil med repliken "jag bröt varenda ben i kroppen, men det var det värt." bekant?

2010-02-10 @ 23:53:03
URL: http://cemterygate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0