TISDAG: Simhallen med skolan :)

Idag var det friluftsdag, men struntade i första aktiviteten... Det kändes jobbigt att åka till valla för att springa upp och ner i en backe och åka ner på en liten lapp. Plus att jag inte hade nån pulka. Så iallafall vasr jag med i simhallen, det var kul, bara massa lek och skoj med grabbarna + ida :). Det var trevligt, med ett minus - mitt hår frös seriöst till is under de 5 minutrarna jag väntade på bussen. fyfasen så kallt det var! Sjukt jobbigt. Så jag fick stå och föna det i typ en halvtimme för att det inte skulle gå av. Nu känns håret helt hårt och torrt, ska hoppa in i duschen snart och lägga i en rejäl hårinpackning i några minuter. Saknar dock att ha badkar, nu på kvällen känns det så jobbigt att behöva stå upp...  Även om jag sov typ två timmar efter badet. Visst är det så att det typ känns som att man blir tröttare om man bara sover nån timme eller två? Asjobbigt att gå upp och vara torr i munnen och seg i kroppen.

Ah, well :) ska väl hoppa in i duschen nu så hörs vi väl! puss


mycket vacker bild måste jag säga, gabbe! hemma hos mig nån gång i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0