Måndag: AJ!

Jag sitter och ylar och bölar som whilma gör när hon inte fått gå ut. AJ SOM FAN! :@ Jag blev stucken. Med en nål. Jag hatar nålar. Jag blev stucken. Inte i fingret, nej det skulle inte räcka, det skulle bli för lite blod. Inte i armvecket. Min totala skräck som spred sig i hela kroppen, från det kolibridunkande hjärtat till de hyperventilerande andetagen, gjorde att mitt blod stannade. Det vägrade rinna ut. Så hon grävde runt med nålen. Ja, grävde. Efter en stunds rotande i mitt sargade kött bestämde hon sig för att ta nästa offer: min andra arm istället. "Ja, här såg jag ju att det visst var ett fint kärl". Mer grävande.

Jag tänker aldrig mer ta ett jävla helvetes fucking blodprov i hela mitt liv. Aldrig!

Idag var jag åtminstone i skolan igen. Råkade försova mig så missade förstås engelskan... Men sen var jag ju hela dagen! Missade ju dock spanskan med eftersom mamma promt ville ha med mig till vårdcentralen. Jag vet inte riktigt varför, men dom kollade lite, petade lite, och konstaterade att de ville ta ett blodprov för att uppmäta järnhalten. Det kanske är därför jag har svimmat hela tiden. Och sen tog dom kissprover för att se om det var nån äggvita i urinen, alltså sockersjuka - diabetes. Men det tänker jag inte ha. Näpp! Glöm det!

Aja, nu har jag massor pappersarbete framför mig, ska rensa igenom hela min skolpärm (ja, jag har ju blivit duktig sa jag ju) och plugga lite matte (japp, tro det eller ej). Aja, ska börja nu så jag har kvällen fri sen. kanske hör av mig senare, annars blir det imorgon.


gammal bild, pullan lagar mat i mitt kök:)

puss!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, känner igen mig så hårt. när jag var sjuk i våras fick dom fan sticka typ två gånger i varje arm + i handryggen, hämta extraduktiga sjuksköterskor och extravassa nålar, men nålarna var för vassa så de stack sönder kärlen i stället så jag så helt misshandlad ut.

2010-02-10 @ 23:49:34
URL: http://cemeterygate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0