Lördag: bakis

Trots att jag kom hem typ halv tre i natt så vaknade jag 8, och var typ rätt så ganska pigg men asapissatörstig. Sen somnade jag inte om ;(. Varför är det alltid så? på helgerna ska man ju kunna sova ut!! gråter två tårar för den spillda sömntiden. men jag antar att ja fått lite rutiner nu när ja börjat gå till skolan varje dag.. suck. jag vet inte om det är en bra eller en dålig grej

nu sitter jag iallafall och lyssnar på lite soft music och väntar på min käre vän miranda aka "ivan" deligianni ska tuffa hit :D sitter i mjukiskläder och chillarrr

ae vet inte riktigt vad som hände igår, om man nämner nåt så kanske folk blir tjuriga.. men det var iallafall trevligt , tills precis vid slutet. men men

herrå


bild från nyårsfesten i skogsvallen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0