IN THE AYER

oj oj oj, tsdag och torsdag bara flög förbi, jagg jorde inget speciellt, john sov hos mig på onsdagen och sen på torsdagen skrev jag ett matteprov, sen efter skolan var jag hos hampe ett tag, sen drog jag till stan med malin och delade ut en massa CV'n, (sökte jobb). Så det var inte så mkt.

Kvällen börjar bra, har varit hos Lizzie och sett hennes nya lägenhet, jättefin! Och så köpte jag lite dricka till ikväll, cider ofc :). Så har dricka, cigg, mamma kommer snart med mcDonalds, sen ska jag äta tårta, sen blir det att ta bussen och möta upp tjejerna och dra iväg på party i johannelund! Riktigt nice.

Men hör av mig imörrn, mamma ska ringa på den där hästen idag så ska nog dit imorgon eller söndag, beroende på om Anna kan då (hon som har hästen).

Pusspuss!


gammal bildd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0