Sexy Bitch

Yes I can see , that every boy here want me :) hehe

Igår var jag på fest i berg, först förfest hemma hos pau, drog vidare hem till john och fortsatte kröka sen blev det att åka in till förorten berg. Det var helt okej, lite lame men som sagt helt okej. Slagsmål och klagomål från grannarna pga hög musik.. Men som tur var kom inte aina !

Iallfaall, i förrgår var kom lizzie hem till sara (som är hemma från norge nu) så vi myste , målade naglarna och kollade OC, sen åkte jag hem till pau, träffade lina, sofie, frida och pau och sen drog vi tjejer ut till platens, träffade sasha som är vakt där och han bjöd mig på en drink och sen sa han att han fixar in mig gratis där! Woho, contacts eyyy!

Ikväll blir det halloweenmaskerad hemma hos paulinas förra klasskompis axel, det ska komma massor folk och jag sitter hemma hos pau nu och funderar på vad jag ska va utklädd till ikväll!

antingen:

  • Zebra
  • Pirat
  • Varg (haha)
  • Leopard
  • Rapunzel
  • Wonderwoman
  • Prinsessan Leia (i star wars ni vet)
Aja, får fundera vidare! Vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentarer
Postat av: edna

bra att du skrivit lite igen, kollar fan varje dag efter nya livstecken från evelito. >:(

2009-11-01 @ 22:47:51
URL: http://cemeterygate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0