Lovet!

Ahh, som sagt skulle jag skriva lite om lovet. Blir väl mest i korthet men ja, hmm.. I början av lovet chillade jag mest, faktiskt gjorde jag nog inget nämnvärt... Ja min syrra var ju hemma såklart! Så det var ju underbart. Fast hon kom ju på onsdagen...menmen. Sen på torsdagen var det pau med folk + platens, sen på fredagen var det pau + folk & platens igen, sen på lördagen vart det klä ut sig till leopard, förfest hos pau, förfest hemma med syrran o hennes kmpisar som också var utklädda, blev bjuden på massa grogg och ölspel var det med, riktigt kul. Bar av till paulina igen, blev att dra direkt för att åka taxi till axel och festa med andra festligt utklädda människor. hehe. efter det åkte vi bil till pau och drog ut på halloweenfesten på platens, där jag och pau LÄTT var snyggast utklädda med våran par-utklädning! Träffade även lite folk innan vi drog in så det var riktigt kul :). Ja, det var väl lovet i korthet, sen innan det har jag nog inte gjort något speciellt. Meneee aoo, skaväl börja ha lite bättre uppdatering för då blir det roligare med mer detaljer.. Imorgon LOVAR jag att lägga in bilder från den senaste tiden. :) Så blir det lite roligare. hihi

puss!

Kommentarer
Postat av: edna

uppdatera då edvis :(

2009-12-03 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0